2012年9月10日 星期一

2012 台中-清境-阿里山 甩轆之旅 --- 香港航空

27-07-2012  2012 台中-清境-阿里山 甩轆之旅 Day 1--- 香港航空

有一次,我因為坐錯車加記錯左時間,在飛機起飛時間前61分鐘才下巴士,立即喪跑到櫃台,剛好能把行李送上機,那次,很驚險,因為如果上不了那班飛機,就會趕不上轉機,等下一班機就要等一日了!

那次,我的旅伴的臉很黑,嘿嘿。有了這個教訓, 我現在都不會太遲到機場,害怕上唔到機。

CHECK IN

今次,我們是坐12:05pm的飛機的,我大慨10:45左右到達,這是HKA的櫃台,好多人呀!聽講係因為好多早上的機都DELAY了,所以積落好多人。

我做了網上CHECK-IN的, 不知道要排那條隊, 問職員, 他們也好像不太清楚,難怪他們,看他們連制服都沒穿,應該是辦公室內的職員掉出來幫忙的。




CHECK IN的時侯其實飛機status已經轉左est. 12:50,因為買香港航空之前,上網睇左好多REVIEW, 都知佢DELAY出哂名嫁啦~~~~我們係好有心理準備會delay的, 所以也沒甚麼~



先去翠華食少少野,我發現佢打錯字, snacls?



之後用DBS Black card去Page one 換本免費既雜誌,DELAY解悶用。
(OH. 優惠期至2012年年尾咋)


坐巴士去另一邊既GATE.....雨很大,我很虧,身很冷,不停流鼻水,要 <<味。熱朱古力>>。


DELAY

這一邊 Gate 的商鋪暸暸可數...無街行....SO SAD。


還好有備而來,三國殺是消磨DELAY時間的好遊戲,後來發現它不只能在 delay時用,打風都好o岩用。




不久,廣播說因唔知咩關係,要再DELAY到15:45PM。毒先生和哨小姐這對情侶因為打機同煲劇太投入的關係,再DELAY都唔知,過左一段時間,才一臉茫然地問。

[下次醒D] DELAY左咁耐, 一定狂玩電話,好快無電啦!!香港機場而家有好多USB/三腳插頭比人差電,可惜,我把USB線都放到行李去了,有電無得差............=.=


當然,因為我地已經好有心理準備,所以開開心心迎接呢張每人$60 餐飲卷,多謝哂。但那個gate幾乎只有starbucks,所以就唯有買starbucks。



我們還已經設想過如果DELAY一日(上網睇到有咁既案例),會唔會安排香港酒店比我地呢,可以東涌一日遊喎,當然,如果是DELAY一日的話,毒先生就可能上不到機了~如果真的上不到機,他將會被狠狠地恥笑一輩子XD

NO MORE

飲飽食醉,坐車番去Terminal 1。

因為我們一早認定HKA必會DELAY,所以買左旅遊保。我們是跟Agent買保誠的,好像delay 5個小時就有$ claim了~ 以前從來都係求其買,不過如果坐HKA, 都係建議你買一份好D既旅遊保。



15:45左右真係有得board!!

以為好快可以飛?太天真了,又因為唔知天氣定排隊定故障,最後我們在飛機上坐到17:10pm才起飛,其實已經好好彩啦,飛到。



最後共delay了5個小時5分鐘左右,雖說到步台中已是黃昏,可以說是浪費了半天,但起飛那一刻心底裡卻泛起一絲興奮,因為可以claim我人生第一次的claim的旅遊保了。





delay 5個鐘賠幾多? well.......

*港幣 $200

(爆)XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


*間間保險公司既條款都唔同,有些要DELAY 6小時以上才有得賠, 買之前要CHECK清楚喇^^~

沒有留言:

張貼留言